NaprawmyTo !

5 Kwiecień 2019

Na wniosek radnego Pawła Kamińskiego przygotowywaliśmy dla mieszkańców Osielska do testowania nowe narzędzie umożliwiające zgłaszanie problemów bezpośrednio przez telefon. Naprawmyto.pl będzie funkcjonować od 05.04.2019r do 13.05.2019r w tym czasie prosimy o zgłaszanie faktycznych problemów testując oprogramowanie na swoich urządzeniach (komputery, telefony, tablety). Po tym okresie zbierzemy opinie mieszkańców na temat produktu.

 

Aby uczestniczyć w testowaniu aplikacji należ się zarejestrować jako użytkownik do portalu naprawmyto.pl i do każdego zgłoszenia dodawać przynajmniej jedno zdjęcie problemu. Tylko takie zgłoszenia będą analizowane wszelkie anonimy lub zgłoszenia bez zdjęć nie będą brane pod uwagę.

 

Serwis dostępny jest w Internecie pod adresem http://naprawmyto.pl.

 

Na stronie http://naprawmyto.pl/osielsko. Użytkownicy widzą mapę z alertami, do której mogą dodać własne zgłoszenia.

 

1. Dodawanie alertów

Najważniejszą funkcjonalnością strony z perspektywy użytkownika jest możliwość

dodania alertu. Jest to też jedna z dwóch funkcjonalności (obok przeglądania dodanych

alertów) dostępnych z poziomu aplikacji mobilnych. W celu uproszczenia procesu dodawania alertu, został on podzielony na 3 kroki.

 

Krok 1 Zaznaczenie miejsca

Aby rozpocząć dodawanie alertu, należy nacisnąć i przeciągnąć szare kółko znad mapy na wybrane na niej miejsce. Następnie należy potwierdzić wybór, naciskając przycisk „dalej” lub „krok 2” (powyżej listy kategorii).

 

Krok 2 Opis alertu

W drugim kroku zobaczymy adres alertu wygenerowany automatycznie na podstawie zaznaczonego punktu na mapie – jeśli jest błędny, można go ręcznie poprawić. Pod spodem widnieje miejsce

na opisanie problemu, co ma ułatwić znalezienie i naprawienie go; jest to pole obowiązkowe. W tym kroku można też opcjonalnie dodać zdjęcie pokazujące problem, załączając odpowiedni plik graficzny(o wielkości do 2 MB).

 

Krok 3 Wybór kategorii

Ostatnią obowiązkową czynnością przy zgłaszaniu alertu jest wybór odpowiedniej kategorii z podanej listy. Jeśli zgłaszany problem jest wieloaspektowy, użytkownik może wskazać kilka kategorii. Na zakończenie należy nacisnąć niebieski przycisk „wyślij alert” na dole strony. Jeśli alert został dodany anonimowo, użytkownik zostanie przekierowany na stronę informującą o tym, że alert czeka na moderację, a w panelu administracyjnym zgłoszenietakie trafi do zakładki „oczekujące”. Jeśli alert został dodany przez zalogowanego użytkownika, pojawi się niezwłocznie na mapie gminy.

 

zamknij x

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.