Jesteś tutaj

Podinspektor ds. dróg

3 Marzec 2023

Termin i miejsce składania dokumentów : 

Dokumenty można składać do dnia 10.03.2023r. do godz.1000  pocztą na adres: Gminny Zakład Komunalny Żołędowo, ul. Jastrzębia 62,  86-031 Osielsko (decyduje data stempla pocztowego)   lub osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Oferta na stanowisko urzędnicze - Podinspektor ds. dróg”.

Nie będą rozpatrywane dokumenty złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz po terminie określonym w ogłoszeniu.

Ogłoszenie o naborze >>>

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE -27_02_2023 >>>

 

zamknij x

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.