Usuwanie azbestu 2017
20 luty 2017
W związku z możliwością pozyskania przez Gminę Osielsko środków finansowych na demontaż transport i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu przy udziale środków z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, informujemy że do 10 marca 2017 w Urzędzie Gminy Osielsko przyjmowane są wnioski osób zainteresowanych utylizacją azbestu i wyrobów zawierających azbest w 2017 roku. Usuwanie polega na demontażu azbestowego pokrycia dachowego, transporcie i utylizacji lub na samym transporcie i utylizacji wyrobów azbestowych. Zadanie będzie realizowane pod warunkiem, że Gmina otrzyma środki z w/w funduszy.
W przypadku gdy w zakres zadania wchodzi demontaż pokrycia dachowego do Urzędu Gminy Osielsko należy dołączyć do wniosku pozytywnie przyjęte zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, wystawione przez Wydział Budownictwa Starostwa Powiatowego, ul. Zygmunta Augusta 16 w Bydgoszczy (informacje na temat wymaganych dokumentów można uzyskać w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy przy ul. Zygmunta Augusta 16 lub telefonicznie pod nr telefonu 52 58 40 950). Nowe pokrycia dachowe właściciel nieruchomości musi wykonać we własnym zakresie i na własny koszt. Rozpatrywane będą tylko i wyłącznie wnioski wypełnione prawidłowo, zawierające wszystkie załączniki i złożone do Urzędu Gminy Osielsko w nieprzekraczalnym terminie do 10 marca 2017 roku.
Wnioski można pobrać w Urzędzie Gminy Osielsko lub na stronie internetowej www.bip.osielsko.pl
Więcej informacji można uzyskać w Urzędzie Gminy Osielsko (parter, pokój nr 11) lub telefonicznie pod nr telefonu: 52 324 18 67.